سامانه‌ داخلی با ارائه خدمات باکیفیت چالش‌های بازاریابی را کاهش می‌دهد

سامانه‌ داخلی با ارائه خدمات باکیفیت چالش‌های بازاریابی را کاهش می‌دهد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 74193
بازاریابی اقدامی مهم برای شرکت‌های تجاری و فعالان اقتصادی است. شرکتی خلاق با تولید یک اپلیکیشن توانست تغییراتی اساسی در این حوزه ایجاد کند.

محمد صابر رستگاری طلب مدیرعامل شرکت خلاق سامانه توزیع هوشمند نو، گفت: این شرکت تلاش کرده است تا با تولید نرم‌افزارها و سامانه‌های برخط در حوزه مدیریت منابع انسانی و تبلیغات فعالیت کند. یکی از محصولات شرکت نیز سامانه «توزینو» است. این اپلیکیشن در حوزه‌های مختلفی مانند تامین نیروی انسانی برای خدمات بازاریابی یا ارائه خدمات مرتبط با نظرسنجی و مطالعات بازار، کاربرد دارد.

مدیرعامل شرکت خلاق سامانه توزیع هوشمند نو، افزود:  برای بسیاری از مشتری‌ها استخدام پاره وقت تعداد قابل توجهی از کارمندان برای خدمات بازاریابی یا تست محصول در سطح شهر، کار چندان آسانی نیست و چالش‌های مخصوص خود را دارد. در حالی که شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند به راحتی با استفاده از این اپلیکیشن، خدمات باکیفیت مد نظر خود را دریافت کنند.

این فعال صنایع نرم و خلاق با توجه به دامنه فعالیت‌های فناورانه، شرکت، گفت: از طریق این سامانه همچنین مدیرفروش و بازاریابی شرکت‌ها، می‌توانند با نیروهای بازاریاب گفتگو کنند و هماهنگی‌های لازم را انجا دهند. علاوه بر این با استفاده از GPS اپلیکیشن از موقعیت مکانی نیروها در سح شهر نیز مطلع شوند.

رستگاری طلب، ضمن توضیح دیگر خدمات این محصول خلاق گفت: خدمات دیگر این سامانه، نظرسنجی و مطالعات بازار است. بر اساس آن دیگر نیازی به  چاپ کاغذی فرم نظرسنجی نیست و فرم پاسخ داده شده از طریق کاربر نیازی به پیاده‌سازی در نرم‌افزارهای مورد استفاده شرکت ندارد و با یک کلیک می‌توان اطلاعات درون آن را وارد نرم‌افزارهای مانند اکسل، کرد.

وی همچنین بیان کرد: از طریق این سامانه همچنین خدمات مختلف دیگری مانند خدمات هوشمند پخش تراکت نیز ارائه می‌شود. موسسات و کسب و کارهای مختلف می‌توانند تراکت‌های تبلیغاتی خود را با استفاده از منابع انسانی در اختیار این سامانه پخش کنند. این سبد خدماتی باعث شده است تا شرکت‌ها و سازمان‌ها صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان و منابع انسانی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت خلاق سامانه توزیع هوشمند نو ضمن تشریح برنامه‌های آتی شرکت گفت: در تلاش هستیم تا ضمن توسعه خدمات و ساختارهای فنی محصولات موجود، دامنه این محصولات را در آینده توسعه بخشیم و فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مانند تبلبغات گسترده‌تر سازیم.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/33

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
مجلس به چالش‌های فعالان خلاق پاسخ می‌دهد
مجلس به چالش‌های فعالان خلاق پاسخ می‌دهد
99/11/19 - 12:18
خلاقیت‌ها چالش‌های کرونا برای کودکان را کاهش می‌دهد
خلاقیت‌ها چالش‌های کرونا برای کودکان را کاهش می‌دهد
99/06/31 - 11:01
فناوری اطلاعات و ارتباطات ابزاری برای رفع چالش‌های فوتونیک است
فناوری اطلاعات و ارتباطات ابزاری برای رفع چالش‌های فوتونیک است
97/02/16 - 14:46
بیشتر بخوانیم