نخستین گواهی‌نامه استاندارد محصولات دانش‌بنیان در استان گلستان صادر شد
همزمان با هفته دولت؛

نخستین گواهی‌نامه استاندارد محصولات دانش‌بنیان در استان گلستان صادر شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 69642
نخستین جلسه کمیته ارزیابی صدور گواهینامه انطباق برای کالای دانش بنیان ضدعفونی کننده‌های برپایه پراکسی استیک اسید (پرسیدین ها)، محصول تولیدی شرکت دارویی به بان شیمی تشکیل شد.
این جلسه تشکیل شد تا توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و تسری فرآیند اجرایی استانداردسازی محصولات دانش‌بنیان در سطح کشور با سرعت پیش رود.
 
کمیته ارزیابی در این جلسه با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد و در آن مریم ملونی مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و درویش مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران و داوود مزیدی معاون ارزیابی انطباق استاندارد گلستان حضور داشتند.
 
در این جلسه مدارک و مستندات محصول ضدعفونی‌کننده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با نظر موافق اعضای کمیته، صدور گواهینامه انطباق محصول دانش بنیان برای کالای ضدعفونی کننده‌های بر پایه پراکسی استیک اسید (پرسیدین ها) تصویب شد.
 
همچنین پس از بحث و تبادل نظر و باتوجه به شیوه مناسب اقدامات اداره کل استاندارد استان گلستان در بررسی این طرح، و در نظر گرفتن ظرفیت‌های مناسب برای ایجاد ساز و کار لازم به منظور توسعه بهره‌مندی سایر شرکت‌های دانش‌بنیان آن استان مطرح شد.
گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم