نوآوری‌ها به میدان می‌آید تا به صنعت دام و طیور رونق دهد

نوآوری‌ها به میدان می‌آید تا به صنعت دام و طیور رونق دهد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 74220
رویداد ارائه نیاز فناورانه به عنوان بستری برای ارتقای تاب‌آوری صنایع است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

یکی از اولویت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از ایجاد پلی ارتباطی میان صنایع و ظرفیت‌های این حوزه، با توانمندی نوآورانه و فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان است. در همین راستا سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه را با حضور صاحبان صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحب نظران حوزه فناوری و فناوی برگزار می‌کند.

در همین راستا و با توجه به اهمیت بالای صنعت دام، طیور و صنایع وابسته در امنیت غذایی جامعه رویداد ارائه نیازهای فناورانه این حوزه، به عنوان یکی دیگر از  گام‌های این رویداد، میزبان فعالان صنعت و فناوران در حوزه یادشده است.

در این رویداد که 20 اردیبهشت‌ماه از ساعت 9 تا 13 به صورت مجازی برگزار می‌شود، شرکتهای فعال در حوزه دام، طیور و صنایع وابسته به بیان نیازهای فناورانه می‌پردازند تا شرکت‌های دانش‌بنیان به آن‌ها پاسخ بگویند.

شرکت اتکا، تلاونگ، کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان، داروسازی نصر فریمان، هلدینگ سینا، کمیته احیاء مرغ لاین آرین و توسعه نیشکر خوزستان نیازهای فناورانه خود را ارائه می‌کنند تا پس از برگزاری نشست‌‌های گفت‌وگو، زمینه برای تامین این نیازها توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های خلاق، پژوهشگران و دانشگاهیان از مخاطبان رویداد مجازی ارائه نیازهای فناورانه صنعت دام و طیور هستند و در صورت تمایل می‌توانند ازطریق آدرس اینترنتی اختصاصی در این رویداد حضور پیدا کنند.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/24

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
4 شرکتی که بازار داخلی واکسن صنعت دام و طیور را گسترش دادند کدامند
4 شرکتی که بازار داخلی واکسن صنعت دام و طیور را گسترش دادند کدامند
99/11/19 - 08:33
بازار داخلی داروهای دام و طیور رونق گرفت و این صنعت گامی برای خودکفایی برداشت
بازار داخلی داروهای دام و طیور رونق گرفت و این صنعت گامی برای خودکفایی برداشت
99/11/04 - 08:39
بیشتر بخوانیم