هنر می‌تواند کالای ایرانی را با تبلیغ رشد دهد
عضو هیئت انتخاب «ایران ساخت»:

هنر می‌تواند کالای ایرانی را با تبلیغ رشد دهد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 20601
عضو هیئت انتخاب «ایران ساخت» معتقد است، هنر می تواند از طریق کارهای تبلیغاتی، کالاهای دانش بنیان ایرانی را به مردم بشناساند تا استقبال از این محصولات بیشتر شوند و رشد پیدا کنند.

عضو هیئت انتخاب «ایران ساخت» معتقد است،  هنر می تواند از طریق کارهای تبلیغاتی، کالاهای دانش بنیان ایرانی را به مردم بشناساند تا استقبال از این محصولات بیشتر شوند و رشد پیدا کنند.

 

به گزارش ستاد خبری جشنواره «ایران ساخت»،  بهنام زنگی عضو هیئت انتخاب «ایران ساخت» و مدرس کارگاه پوستر در این رویداد، در راستای تاثیر نقش هنر در استقبال از کالای دانش بنیان ایرانی،  گفت: تاثیر هنر در استقبال از کالای با کیفیت ایرانی بدیهی است.  اگر قرار باشد این نقش را سطح بندی کنیم هنر در دو زمینه می تواند به تولید ملی کمک کند.  نخست کارکرد و دوم تبلیغ.

 

وی همچنین بیان کرد : صنعت از طریق تبلیغ ارائه می شود و می تواند مطرح باشد تا از آن استقبال بیشتری شود.  برندهای برتر جهانی نیز از طریق تبلیغ هنرمندانه توانسته اند مطرح باشند.

 

زنگی با اشاره به این مسئله که وقتی از تولید ملی به عنوان ارزش یاد می کنیم استفاده از محصول دانش بنیان ایرانی یک ارزش محسوب می شود،  افزود : با هنر می توان مردم را در راستای توجه بیشتر به کالای دانش بنیان ایرانی تشویق کرد.

 

عضو هیئت انتخاب «ایران ساخت»، مصرف کالای ایرانی را اتفاقی بزرگ دانست که در پس آن رویدادهایی بزرگی رخ می دهد و هنر می تواند در چرخه تولید ملی اثر گذار باشد

 

مدرس کارگاه طراحی پوستر جشنواره فرهنگی هنری ایران ساخت همچنین گفت: اگر از طریق دانش،  فرهنگ و هنر به توسعه فرهنگی برسیم، خودباوری استفاده از کالای دانش بنیان داخلی مسجل خواهد بود.

براساس این گزارش، جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتال و ایده بازار به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری، دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» از 15 تا 18 دی‌ماه سال جاری شاهد نمایش آثار برگزیده در خانه هنرمندان ایران خواهد بود.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» به وب‌سایت www.iransaakht.ir مراجعه کنند.

 

پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم