هیات تجاری و فناوری ایران وارد کامپالا شد

هیات تجاری و فناوری ایران وارد کامپالا شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 38129
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس هیاتی عالی رتبه و به همراه 70 شرکت دانش بنیان و فناور شب گذشته با استقبال وزير علوم فناوري ونوآوري اوگاندا ، وارد کامپالا پايتخت این کشور آفریقایی شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس هیاتی عالی رتبه و به همراه 70 شرکت دانش بنیان و فناور شب گذشته با استقبال وزير علوم فناوري ونوآوري اوگاندا ، وارد کامپالا پايتخت  این کشور آفریقایی شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری که در راس هیاتی علمی و تجاری به شرق آفریقا سفر کرده است، صبح امروز وارد کامپالا پایتخت کشور اوگاندا شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس هیاتی عالی رتبه شامل نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت امور خارجه، سازمان توسعه تجارت و بانک توسعه صادرات و همچنین روسای 70 شرکت دانش بنیان و فناور فعال در حوزه های صادراتی مطلوب بازار شرق آفریقا به کنیا و اوگاندا سفر کرده است.

این سفر در راستای برنامه های توسعه صادرات و کسب و کار بین المللی شرکت های دانش بنیان و فناور که ذیل فعالیت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از چند سال پیش آغاز شده است؛ صورت گرفته است.

پایان پیام/23

 

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم