پیشگامی یک شرکت دانش‌بنیان در فروش کارت‌شارژهاي تلفن‌همراه به صورت الکترونيکي

پیشگامی یک شرکت دانش‌بنیان در فروش کارت‌شارژهاي تلفن‌همراه به صورت الکترونيکي


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 41307
یک شرکت دانش بنیان داخلی از سال 86 وارد حوزه کسب و کار اينترنتي شد. پس از چند سال، نگاه شرکت از سمت اجراي پروژه‌هاي نرم افزاری سفارشي به سوي تجارت الکترونيکي تغيير جهت يافت و سابقه 10 ساله اين شرکت در توسعه نرم‌افزار باعث شد


یک شرکت دانش بنیان داخلی از سال 86 وارد حوزه کسب و کار اينترنتي شد. پس از چند سال، نگاه شرکت از سمت اجراي پروژه‌هاي نرم افزاری سفارشي به سوي تجارت الکترونيکي تغيير جهت يافت و سابقه 10 ساله اين شرکت در توسعه نرم‌افزار باعث شد که این شرکت بتواند در طول مدت کوتاهي ايده‌هاي کسب و کار اينترنتي را بپروراند.


به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این شرکت درحال حاضر از پيشگامان فروش کارت شارژهاي تلفن همراه به صورت الکترونيکي است دو فروشگاه قديمي echarge.ir و gsmcharge.com که در ليست پر فروش‌ترين فروشگاه‌هاي اينترنتي کشور قرار گرفته‌اند نيز متعلق به این شرکت است.


شرکت رايانمهر همچنین در سال 92 موفق به دريافت کد#789*به منظور فروش شارژ شد به گفته سید شهاب‌الدین طباطبائی فرد مدیر عامل این شرکت، جديدترين روش فروش شارژ نيز توسط این شرکت ارائه می شود تا مشتريهاي خريد شارژ راحت ترين راه خريد را تجربه کند.


وی افزود: رایانمهر از سال 86 تا به امروز همواره سهم بسزایی در حجم تراکنش هاي خريد اينترنتي در کل کشور داشته است. تعداد بالاي تراکنش‌هاي بانکي و عملکرد مثبت تيمهاي فني، تجاري و پشتيباني شرکت سبب شد که توزيع کنندگی رسمی هر 4 اپراتور ايرانسل، همراه اول، رايتل و تاليا را بدست آورد و گامهاي خود را محکمتر از پيش بردارد.


ای‌شارژ یکی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت است. با ورود سیم کارت های اعتباری، خرید شارژ تلفن همراه به یکی از امور روزمره دارندگان این نوع سیم کارت ها بدل شده است. شما نیز ممکن است هر چند روز یکبار نیاز به خرید این محصول داشته باشید و کارت شارژ خود را از فروشگاههای مختلف و با قیمتهای متفاوت تهیه کنید.

اما برای تهیه شارژ تلفن ایرانسل راه بسیار آسانی وجود دارد. نیازی نیست یرای خرید شارژ از جای خود بلند شوید و از خانه یا محل کار خود خارج شوید. هر جا که اینترنت باشد، شارژ هم هست. فقط باید یک کارت بانکی داشته باشید و رمز دوم کارت خود را از دستگاه خودپرداز بانک خود گرفته باشید. شرکت رایانمهر، فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل با نام eCharge.ir را راه اندازی کرد. این وب سایت اولین فروشگاه اینترنتی شارژ کشور است.
پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم