کاربرد فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست گسترش می‌یابد

کاربرد فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست گسترش می‌یابد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 42336
ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی «دوره آموزشی صنعتی کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست» را برگزار می‌کند.

 

ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی «دوره آموزشی صنعتی کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست» را برگزار می‌کند.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی به‌منظور گسترش توانمندی‌های فناوری نانو ایران و جهان در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست به جامعه صنعتی و دانشگاهی کشور دوره آموزشی‌صنعتی «کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست» را برگزار می‌کند.

 

این رویداد با هدف معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت‌های فناور موفق در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست؛ معرفی سیاست‌ها و الگوهای حمایتی ستاد نانو؛ ایجاد بستر شناسایی و رشد فناوران، کارگزاران و مدرسین صنعتی فناوری نانو برگزار خواهد شد.

 

از دیگر اهداف برگزاری دوره آموزشی‌صنعتی «کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست» تبیین چالش‌ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات صنایع در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست؛ ایجاد بستر تبادل دانش و فناوری بین جامعه دانشگاهی و فناوران و جامعه صنعتی کشور است.

 

این دوره تخصصی 8 ساعته به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. شرکت در این دوره برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و شرکت در این دوره به اعضای هیات علمی علمی، مدرسان فناوری نانو، نهادهای ترویجی فناوری نانو، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مخاطبان صنعتی علاقه‌مند و مرتبط به حوزه آب، پساب و محیط‌زیست توصیه می‌شود.

 

«دوره آموزشی صنعتی کاربردهای فناوری نانو در حوزه آب، پساب و محیط‌زیست» به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی 16 اسفندماه در این ستاد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان شرکت در این رویداد تا 16 اسفندماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

 

پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم