کنفرانس تجربه کاربری برای خلق تجربه‌های ماندگار برگزار می‌شود
با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی؛

کنفرانس تجربه کاربری برای خلق تجربه‌های ماندگار برگزار می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 38071
کنفرانس تجربه کاربری برای خلق تجربه‌های ماندگار (UserX 2018) با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی 26 و 27 مهرماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.



کنفرانس تجربه کاربری برای خلق تجربه‌های ماندگار (UserX 2018) با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی 26 و 27 مهرماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
 
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دنیای امروز مبتنی بر فناوری است و ما در تمامی جنبه‌های روزانه زندگی باگجت‌ها یا المان‌های دیگری از دنیای دیجیتال در تعاملیم. نقش این ابزارهای روزبه‌روز در زندگی ما پررنگ‌تر می‌شوند به گونه‌ای که برخی از آنها تبدیل به بخشی از فضای روزانه زندگی ما شده‌اند و بدون آنها نمی‌توانیم زندگی کنیم.
در این میان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این دنیای جدید، تعامل کاربران با ابزارهای آن و شاید در فضایی وسیع‌تر و انتزاعی‌تر، تعامل انسان و ماشین در هر فرمی از آن است. این شاخصه، عنصر اصلی شکل گرفتن تجربه کاربری (User Experience) و ایجاد ارتباط مابین کاربر و ماشین هست. اگرچه، تجربه کاربری در مفهوم ذاتی خود تنها وابسته به دنیای دیجیتال نبوده و گونه‌های دیگر آن را در حوزه‌های مختلف مانند طراحی خدمات و محصولات فیزیکی شاهد هستیم.
کنفرانس UserX 2018 با محوریت طراحی برای جنبه‌های روزانه زندگی: اجتماعی، فرهنگی، تفریحی و کاری سعی در بررسی تأثیر تجربه کاربری در بخش‌های مختلف زندگی روزمره ما داشته و سعی دارد تا دانش و تجربه افراد متخصص طراحی تجربه کاربری را در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار دهد. در این رویداد از حوزه‌های جدید و پرکاربردی مانند هوش مصنوعی، تکنولوژی ترغیبی (persuasive technology)، اینترنت اشیا، طراحی محصول، تصمیم گیری در طراحی، رفتار حرفه‌ای طراحان و تجربه کاربری در سازمان صحبت می‌شود.
کنفرانس تجربه کاربری برای خلق تجربه‌های ماندگار (UserX 2018) با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی 26 و 27 مهرماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت userxevent.ir  مراجعه کرده یا با شماره 66128068-021 تماس بگیرند.
پایان پیام/29

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم