system
تامین رله‌های پستی با کمک متخصصان داخلی
 تامین رله‌های پستی با کمک متخصصان داخلی

تامین رله‌های پستی با کمک متخصصان داخلی


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 36827
متخصصان داخلی با استفاده از توان و تخصص خود و برای اعتلای کشور، اقدام به تولید و طراحی رله های پستی کرده و نیاز داخلی کشور را تامین کرده اند.


متخصصان داخلی با استفاده از توان و تخصص خود و برای اعتلای کشور، اقدام به تولید و طراحی رله های پستی کرده و نیاز داخلی کشور را تامین کرده اند.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از شرکت های دانش بنیان داخلی با بهره مندي از نيروهاي متخصص و مجرب خود، موفق به طراحي و توليد انواع رله هاي ثانويه شده است. هم اكنون اين شركت پس از دو دهه فعاليت، اولين و بزرگترين توليد كننده اين محصولات در ايران است.
با توجه به رشد روزافزون مصرف انرژی و همچنین سیاست های کلان برای رشد تولید، انتقال و توزیع نیروی برق در سراسر کشور و با هدف قطع وابستگی در زمینه حفاظت در این شبکه ها، شرکت همیان فن (هفکو) در سال 1370 در تهران تاسیس شد. این شرکت پس از یک دوره تحقیقات مستمر موفق شد تا اولین نمونه های صنعتی رله های اولیه را تولید و برای انجام تستهای مربوطه ارائه کند .درسال 1373 همزمان با کسب تاییدهای این رله تولید انبوه آن نیز آغاز شد.
محمدرضا اسلامی مدیر عامل شركت هميان فن با اشاره به فعالیت روشن و دقیق این شرکت، می گوید: شرکت ما پس از چند سال فعالیت و اثبات توانایی های خود توانست نظر مساعد مشتریان و کاربران را جلب کند به همین دلی تاکنون قراردادهای زیادی در این حوزه منعقد کرده ایم.
به گفته وی، قرارداد تأمین رله های پست شهید رجایی با شرکت برق منطقه ای تهران، تأمین رله های پست 63kv ناظریه مشهد، اتوماسیون کلید های هوایی 20kv شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان،
پروژه SCADA پست باجگیران، مانیتورینگ پست های BTS شرکت مخابرات استان تهران، مانیتورینگ پست های BTS شرکت مخابرات استان البرز، پروژه مانیتورینگ روشنایی اتوبان های چمران و مدرس در استان تهران و غیره از جمله این قراردادها است.
از جمله محصولات این شرکت می توان به تولید رله اضافه جریان نیومریکال مدل DOA2.1، رله اتوریکلوزر مدل DOA2.1، رله اضافه جریان حساس زمین مدل DOA0.1، رله ولتاژی مدل DUA2.1، رله سکشنلایزر مدل DSA2.1، رله اضافه جریان نیومریکال مدل DOA2.1، رله اتوریکلوزر مدل DOA2.1،
رله اضافه جریان حساس زمین مدل DOA0.1، رله ولتاژی مدل DUA2.1 و رله سکشنلایزر مدل DSA2.1 اشاره کرد که این محصولات تولید کاربرد فراوانی در صنعت مخابرات و پست دارد.
پایان پیام/23

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: