system
آخرین یافته‌های حوزه علوم اعصاب در پژوهش‌سراهای تهران معرفی شد
آخرین یافته‌های حوزه علوم اعصاب در پژوهش‌سراهای تهران معرفی شد

آخرین یافته‌های حوزه علوم اعصاب در پژوهش‌سراهای تهران معرفی شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 44161
دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارشناسان پژوهش‌سراهای مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش تهران برگزار شد تا با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آخرین دستاوردهای این حوزه ارائه شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزاری سخنرانی با حضور اساتید برجسته یکی از اقداماتی است که می تواند در مسیر ترویج حوزه های نوپا و جدید موثر باشد. علوم شناختی نیز در حال حاضر دانشی است که عده ای از مردم با آن آشنایی ندارند. همچنین ترویج این رشته میان دانش آموزان و دانشجویان نیز می تواند گامی در مسیر پیشرفت این حوزه در کشور باشد.

در همین راستا ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برپایی کارگاه های آموزشی و سخنرانی ها در این حوزه حمایت می کند. به تازگی نیز برای مدیران و کارشناسان پژوهش سراهای آموزش و پرورش به همت کلینیک مغز و شناخت و با حمایت ستاد مجموعه ای از کارگاه ها و سخنرانی های آموزشی برگزار شد. این اقدام با هدف ترویج و ارتقای دانش علوم اعصاب و حوزه های علوم شناختی انجام شد.


ترویج و گسترش دانش علوم شناختی در مدارس و پژوهش‌سراها

همچنین در این دوره های آموزشی مدیران و کارشناسانی از پژوهش سراهای مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش تهران با تدریس و مربیگری اساتید دانشگاه و پژوهشگران حوزه‌ علوم اعصاب با آخرین اطلاعات و یافته های علمی و تخصصی در حوزه های علوم شناختی و اعصاب شناختی آشنا شدند.


اساتید و پژوهشگران در این نشست های آموزشی مباحثی همچون علوم شناختی و پیشرفت‌های این رشته علمی‌ در ایران و جهان، ساختمان و عملکرد سیستم عصبی انسان،روش‌های تصویربرداری و تحریک سیستم عصبی، علم ذهن،‌ مغز و تربیت، بیماری‌های مغز و اعصاب و روان و روش‌های ارتقای توانایی‌های مغز را تشریح کردند. 


پایان پیام/25

تصاویر

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: