با حمایت معاونت علمی و توسط مرکز فن بازار ملی ایران صورت گرفت؛
تعریف مدل جدیدی برای بازاریابی عمران و ساختمان
دومین نشست تخصصی بهره برداری از فناوريهاي داخلي در حوزه عمران و ساختمان توسط مرکز فن بازار ملی ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری شرکت ژرفا پژوهان علوم نو به عنوان کارگزار اجرایی طرح، برگزار شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومین نشست تخصصی بهره برداری از فناوريهاي داخلي در حوزه عمران و ساختمان با حضور حدود ۵۰ شرکت دانش بنیان و فناور فعال در حوزه عمران و ساختمان و همچنین تعدادی از سرمایه گذاران و هلدینگ های عمرانی و فعالان بخش مسکن در محل پارك فناوري پرديس آغاز شد .
در این رویداد بیش از ۱۰۰ محصول فناورانه در قالب اولین کتاب تخصصی بازاریابی دانش بنیان به مشتریان بالقوه معرفی شد. در ابتدای این رویداد علاوه بر معرفی پارک و مرکز فن بازار ملی ایران مهندس اکبر قنبرپور توضیحاتی از اهداف این نشست را ارائه کرد.
وی گفت: ماموریت اصلی فن بازار ملی ایران توسعه بازار فناوری و رونق مبادلات و انتقال فناوری است که برای انجام این ماموریت برگزاری چنین رویدادهایی یکی از شیوه های کارآمد است.
قنبرپور تصریح کرد: این رویداد با هدف بهره برداری از فناوری های داخلی در صنایع عمران و ساختمان و همچنین بازاریابی و توسعه بازار برای محصولات دانش بنیان در این صنعت طراحی و تدوین شده است.
قنبرپور در خصوص مسیر تازه ای که برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان آغاز کرده اند گفت: محصولات B2B که 55درصد از محصولات دانش بنیان کل کشور را دربرمیگیرند مشتریان خصوصی و بازارهای بزرگی دارند پیش بینی ما این است که در یک برنامه دو ساله هزار محصول دانش بنیان از طریق کارگزاران و برگزاری چنین رویدادهایی به بازار وارد کنیم و مدل جدیدی برای بازاریابی محصولات دانش بنیان تعریف شده که این برنامه قدم اول برای رسیدن به این مهم است.
رئیس مرکز فن بازار ملی ایران تصریح کرد: در این حوزه ما با کمک شرکت ژرفا پژوهان به عنوان کارگزار مرکز فن بازار ملی ایران، یک سبد تخصصی را در حوزه عمران و ساختمان ایجاد کردیم که بیش از 100محصول دانش بنیان در این سبد قابل عرضه است و مسئولیت بازاریابی این محصولات به عهده کارگزار است.
وی در آخر اظهار امیدواری کرد تا شاهد مذاکرات خوب و نتیجه بخشی در زمینه عرضه و تقاضای محصولات حوزه عمران و ساختمان باشیم.
نمایشگاه محصولات در بخش بعدی این برنامه برای بازدید و مذاکره در معرض نمایش بود، همچنین پس از بازدید از نمایشگاه 20قرار مذاکرات B2B بین سرمایه گذاران و تولیدکنندگان هماهنگ شده که پس از برگزاری، نتایج حاصل شده اعلام خواهد شد.
پایان پیام/29
Send to friends