system
مدیریت و تحلیل رفتار مشتری؛ زیرساخت‌های نرم‌افزاری کسب و کارها توسعه یافت
مدیریت و تحلیل رفتار مشتری؛ زیرساخت‌های نرم‌افزاری کسب و کارها توسعه یافت

مدیریت و تحلیل رفتار مشتری؛ زیرساخت‌های نرم‌افزاری کسب و کارها توسعه یافت


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 73265
یک شرکت خلاق موفق شده است با ایجاد زیرساخت‌های آنلاین بیش از 400 هزار مشتری را مدیریت کند.

محمود رویت پور رئیس هیئت مدیره شرکت خلاق پیشتازان هوشمند آفتاب تابان گفت: بسیاری از کسب و کارها به دنبال جذب بیشتر مشتری و افزایش اعتماد آنها هستند. ما در این مجموعه با ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری و ارائه گزارش‌های تحلیلی به آنها کمک می‌کنیم تا به این هدف دست پیدا کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت خلاق پیشتازان هوشمند آفتاب تابان، در ادامه افزود: این زیرساخت‌های نرم‌افزاری با نام برند «دکترکلابز» عرضه شده است. امکان شناسایی مشتری، تحلیل رفتار مشتری و مدیریت و اجرای کمپین‌های هوشمند تبلیغات از جمله برخی امکاناتی است که این سامانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

این فعال صنایع نرم و خلاق، با اشاره به اهمیت روزافزون مدیریت و جذب مشتری در کسب و کارها، گفت: ما به چند روش با مدیران مشاغل همکاری می‌کنیم. برای مثال در یکی از این روش‌ها، یک دستگاه پوز در اختیار یک فروشگاه قرار می‌گیرد. این دستگاه پوز به سامانه مدیریت مشتریان ما متصل است.

وی همچنین بیان کرد: این سامانه به ازای هر خرید مشتری امتیازی معادل 5 تا 10 درصد به وی اعتبار اختصاص می‌دهد و مشتری می‌تواند به کمک این اعتبار به صورت رایگان خرید کند. همچنین بر اساس این تراکنش‌ها، امکان تحلیل رفتار مشتری برای ما فراهم می‌شود، صاحب کسب و کار نیز می‌تواند بر اساس این گزارش‌های تحلیلی تصمیم‌گیری کند.

رویت‌پور، ضمن برشمرن دیگر مزایای سامانه آنلاین مدیریت مشتری، ادامه داد: سامانه ما در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی نزدیک 50 درصد ارزان‌تر است. در حال حاضر بیش از 600 کسب و کار با ما همکاری می‌کنند و ما در مجموع حدود 400 هزار مشتری را مدیریت می‌کنیم. این نوع از نرم‌افزارهای کسب و کار در برخی کشورهای توسعه یافته مانند آلمان بسیار رایج است و در کشور ما نیز با توجه به مزایای متعدد آن با استقبال خوب کاربرها، مواجه شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت خلاق پیشتازان هوشمند آفتاب تابان همچنین گفت: برای مثال اگر سامانه اعلام کرد که یک مشتری خاص چند ماه قبل، تنها یک بار خرید کرده است و به اصطلاح جزء مشتری‌های « از دست رفته» محسوب می‌شود. مدیریت فروش، برای آن مشتری خاص در مناسبت‌های مانند روز پدر، روز زن، روز تولد یا عید نوروز پیام‌های مختلفی ارسال می‌کند و تلاش می‌کند تا در نهایت بتواند این مشتری را مجدداً به فروشگاه خود جذب کند.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

پایان پیام/33

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
نرم‌افزاری دانش‌بنیان طراحی شد تا مدیریت کسب و کارها بهینه شود
نرم‌افزاری دانش‌بنیان طراحی شد تا مدیریت کسب و کارها بهینه شود
99/12/02 - 09:20
تولیدات حوزه هواشناسی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان رونق می‌گیرد
تولیدات حوزه هواشناسی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان رونق می‌گیرد
98/01/21 - 17:41
تامین بومی نیازهای نرم‌افزاری بخش‌های مختلف بازار داخلی
تامین بومی نیازهای نرم‌افزاری بخش‌های مختلف بازار داخلی
97/04/03 - 12:08
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: