system
نخستین رویداد از سلسله دیدارهای فعالان و متخصصان حوزه مدیریت دارایی ‌های فکری برگزار می شود
نخستین رویداد از سلسله دیدارهای فعالان و متخصصان حوزه مدیریت دارایی ‌های فکری برگزار می شود
دیدار، فرصتی برای هم افزایی متخصصان و فعالان مدیریت دارایی‌های فکری

نخستین رویداد از سلسله دیدارهای فعالان و متخصصان حوزه مدیریت دارایی ‌های فکری برگزار می شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 92207
نخستین رویداد از سلسله دیدارهای فعالان و متخصصان حوزه مدیریت دارایی ‌های فکری (در حیطه آموزش، مشاوره و خدمات) 26 مردادماه جاری به همت کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این رویداد 26 مرداد 1402 از ساعت 9  تا 12:30 در مرکز تعاملات سلام ۱۰۰ استارت آپ برگزار خواهد شد.

رویدادهای شبکه‌سازی، یکی از جلسات رایج در هر حوزه‌ تخصصی است که با هدف آشنایی فعالان آن حوزه‌ خاص با یکدیگر، تبادل نظر، شناسایی اولیه فرصت‌های همکاری برگزار می‌شود. 

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به عنوان نهاد فعال در حوزه مالکیت فکری، سعی دارد با برگزاری رویداد شبکه سازی با عنوان" دیدار" این فرصت را برای فعالان حوزه مدیریت دارایی‌های فکری فراهم کند.

"دیدار" فرصتی است مغتنم برای فعالان زیست بوم مدیریت دارایی‌های فکری تا یکدیگر را ملاقات و برای همکاری های جدید برنامه ریزی کنند و از طریق ایجاد شبکه  مستحکم و هم افزایی روزافزون با کانون و یکدیگر، کانون را در رسیدن به اهداف و خدمت رسانی به زیست بوم نوآوری و فناوری کشور یاری رسانند.

فرصت حضور در "دیدار" برای همه‌ فعالان زیست بوم مدیریت دارایی‌فکری (اعم از وکیلان، حقوقدانان، کارشناسان مالکیت فکری و …) فراهم است.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام به نشانی  https://survey.porsline.ir/s/pb70zjEW مراجعه کنند.

#15

انتهای پیام

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: