رهاوردی برای تندرستی و سلامت

رهاوردی برای تندرستی و سلامت


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 76896
محمدرضا بهار*

یکی از شاخصه‌های مهم در بهبود زندگی مردم، بررسی و کیفیت سنجی عناصر و مواد موجود در فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی است. محصولاتی که تاثیر مستقیمی در تامین سلامتی و زندگی مردم دارند.

بر همین اساس ارائه خدمات به فعالان این حوزه یک ضرورت است. فعالانی چون پژوهشگران، تولیدکنندگان، واردکنندگان و غیره که بازیگران اصلی این صنایع کاربردی در کشور هستند. برای این کار استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و با فناوری بالا بسیار مهم است. به همین دلیل بومی‌سازی این تجهیزات در کشور ضروری است.

ما در مجموعه آزمایشگاهی خود در تلاشیم تا با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، با سنجش عناصر موجود در آب، غذا، مواد آرایشی و بهداشتی به ارتقای کیفیت تولیدات کمک کنیم.

خدماتی که در بهینه آزمای کیش قابل ارائه است، با استفاده از فناوری بومی و تسهیلات ارائه شده توسط شبکه آزمایشگاهی به اعضای باشگاه مشتریان این شبکه ارائه می‌شود و بخشی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت به این قشر از مخاطبان اختصاص دارد.

اندازه‌گیری و تعیین مقدار انواع عناصر فلزی و غیر فلزی، نگهدارنده‌ها، شیرین کننده‌های مصنوعی و کافئین در نمونه‌های مختلف از جمله آب، فاضلاب، مواد غذایی و آرایشی بهداشتی مطابق استانداردهای موجود یکی از مهم‌ترین عناصری است که می‌تواند سلامت جامعه را ارتقا داده و برزو برخی بیماری‌ها را در کشور کاهش دهد.

تلاش ما در این مجموعه ارائه خدمات در حوزه های مختلفی از جمله نساجی، ظروف، تعیین ماهیت، تایر، میکروبیولوژی، شیمی، آنالیز دستگاهی، صنایع غذایی است. ما ظرفیت خوبی برای ارائه روزآمدترین خدمات آزمایشگاهی داریم.

خدمات شرکت بر اساس استاندارد آزمایشگاهی موجود در کشور ارائه می شودتلاش کردیم تا خدمات آزمایشگاهی منطبق با روزآمدترین معیارها و استانداردها ارائه شود؛ بر همین اساس، تعیین ماهیت مواد و کیفیت آن‌ها منطبق با معیارهای استاندارد در عرصه بین‌المللی، یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت این مجموعه است. بر همین اساس کار شناسایی و تشخیص فلزها، پلیمرها و حلال های آلی، ظروف شیشه ای و کریستال، جنس الیاف و دیگر مواد برای واردکنندگان، گمرک و پژوهشگران قابل ارائه است.

کیفیت‌سنجی محصولات غذایی و قابلیت ارائه این خدمات به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی یکی از مزایایی است که شبکه برایمان ایجاد کرده است. با استفاده از فناوری بومی و تسهیلات ارائه شده توسط شبکه آزمایشگاهی به اعضای باشگاه مشتریان، بخشی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه ما به این قشر از مخاطبان اختصاص دارد.

* مجموعه آزمایشگاهی بهینه آزمای کیش عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
 گیاهان‌دارویی و طب‌سنتی خلاقیتی اخلاق‌مند در جامعه ایجاد می‌کند
گیاهان‌دارویی و طب‌سنتی خلاقیتی اخلاق‌مند در جامعه ایجاد می‌کند
97/07/01 - 10:53
 پنجمین همایش «طلای سبز» برگزار می‌شود
پنجمین همایش «طلای سبز» برگزار می‌شود
95/11/13 - 10:40
بیشتر بخوانیم