برگزاری پاویون شناختی نمایشگاه شیراز
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی صورت می‌گیرد

برگزاری پاویون شناختی نمایشگاه شیراز


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 98877
ستاد توسعه علوم و فناوری ­های شناختی در هفدهمین نمایشگاه بین ­المللی تجهیزات پزشکی شیراز پاویون شناختی دایر می‌کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با هدف ارائه دستاوردهای تحقیقاتی و تخصصی و تامین نیازهای داخلی و به منظور توسعه و رونق کسب و کارها در اکوسیستم شناختی‌، ستاد توسعه علوم و فناوری­ های شناختی در هفدهمین نمایشگاه بین ­المللی تجهیزات پزشکی شیراز ”پاویون شناختی” دایر می­ کند.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌ های شناختی در فراخوانی از مراکز و شرکت ­های دانش بنیان،فناور و خلاق تولیدکننده تجهیزات و ابزارهای شناختی درحوزه­ های پزشکی و کلینیکی دعوت کرد با بهره­ مندی ازحمایت ‌های توانمند سازی این ستاد در نمایشگاه بین­ المللی تجهیزات پزشکی شیراز شرکت کنند. این نمایشگاه به مدت چهار روز از یکم الی چهار آبان ماه امسال در شهر شیراز مرکز استان فارس برپا و فعالیت دارد.

شرکت‌ های متقاضی حضور در پاویون این ستاد در نمایشگاه شیراز می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم پیوست حداکثر تا تاریخ یکشنبه پانزدهم مهر ماه جاری درخواست خود را از طریق ایمیل ED@cogc.ir به کارگروه توسعه اکوسیستم اعلام کنند. هرساله دو نمایشگاه تخصصی پزشکی، دندانپزشکی، بیمارستانی و دارویی و همچنین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی در شیراز برگزار می­ شود. این نمایشگاه­ ها با معرفی فناوری‌­های روز و توانمندی فعالان و صنعتگران حوزه مهندسی پزشکی داخلی و خارجی و افزایش زمینه همکاری دوجانبه و چندجانبه بین تولیدکنندگان و سایر شرکت ها در ایران و همچنین کشورهای همسایه را فراهم می­ آورد.

 

#24

مردمی‌سازی دستاوردهای تحقیقاتی و فناورانه شناختی در آبادیران
مردمی‌سازی دستاوردهای تحقیقاتی و فناورانه شناختی در آبادیران
03/03/26 - 13:18
"پاویون محصولات شناختی" در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد برپا می شود
02/07/30 - 11:58
اینوتکس| نمایش توانمندی‌های کشور در حوزه علوم شناختی
اینوتکس| نمایش توانمندی‌های کشور در حوزه علوم شناختی
02/02/18 - 08:49
بیشتر بخوانیم