تمدید فراخوان رویداد ملی زنجیره‌های صنعتی اقتصاد دانش‌بنیان

تمدید فراخوان رویداد ملی زنجیره‌های صنعتی اقتصاد دانش‌بنیان


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 95564
دبیرخانه رویداد ملی زنجیره های صنعتی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به منظور شناسایی شرکت‌های فعال و کارگزاران فعال در حوزه زنجیره ارزش در هشت حوزه سلامت، پتروشیمی، معدن، حمل و نقل پیشرفته، غذای سالم، انرژی برق، سیلیکان و نیمه هادی ها و سازمان اقدام به فراخوان شرکتهای فعال در این حوزه‌ها کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی،فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، زنجیره ارزش مجموعه فعالیت‌ها و عملیات هماهنگ و منسجمی است که توسط بازیگران مختلف یک صنعت انجام می‌شود تا به خلق ارزش منجر شود. همه فعالیت‌های زنجیره ارزش در خلق ارزش نهایی تأثیرگذارند؛ اما سهم این تأثیر برای فعالیت‌ها و نواحی مختلف متفاوت است.

 اهداف فراخوان شامل نفوذ فناوری به زنجیره های بزرگ صنعتی، ارتقاء سرمایه گذاری مردمی در اقتصاد دانش بنیان و شبکه سازی و یکپارچه‌سازی ظرفیت‌های موجود است.

معیارهای ارزیابی شامل شناخت از ماهیت زنجیره های ارزش راهبردی، آشنایی با مفهوم نظام ملی نوآوری و زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، دارا بودن رزومه کاری مناسب در این حوزه، داشتن روحیه تعامل، همکاری و کار تیمی و ضرورت تعامل و همکاری با ستادهای توسعه فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با نظارت دبیرخانه رویداد است.

مهلت ارسال پیشنهادها تا چهارم بهمن ماه جاری تمدید شده است. 

کاربرگ فراخوان جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت 

جهت ارسال مستندات و پاسخ به هر گونه سوال یا ابهام خواهشمند است به نشانی ایمیلValueChain@isti.ir   و یا در پیام رسان ایتا به شماره 09219835745 پیام دهید.

#20

بیشتر بخوانیم