تمدید فراخوان شتاب‌دهی و توسعه تجاری در حوزه زیست‌فناوری صنعتی و محیط زیست

تمدید فراخوان شتاب‌دهی و توسعه تجاری در حوزه زیست‌فناوری صنعتی و محیط زیست


زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
کد خبر : 96061
فراخوان شتاب‌دهی و توسعه تجاری در حوزه زیست‌فناوری صنعتی و محیط زیست به همت معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری، ستاد ویژه توسعه زیست‌فناوری و برنامه نوآفرین و با همراهی صندوق نوآوری و شکوفایی تمدید شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از محورهای این فراخوان در حوزه محیط زیست می توان به  فراوری زیستی ضایعات جامد صنایع غذایی، کشاورزی، لبنی، کشتارگاه،  حذف زیستی پساب صنایع شیمیایی، حذف زیستی لجن مخازن نفتی، پایش و کاهش خوردگی زیستی در صنایع، زیست‌فروشویی (Bioleaching) معادن و ضایعات کم‌عیار فلزی و  زیست‌‌پالایی خاک‌های آلوده به ترکیبات شیمیایی اشاره کرد.

در حوزه زیست فناوری صنعتی هم جایگزینی فرآیندهای شیمیایی با فرآیندهای زیستی، تولید زیستی مواد شیمیایی زیست‌پایه، تولید زیست پلیمرها، تولید آنزیم‌های صنعتی و تولید پروتئین تک‌یاخته از منابع کربنی مثل متان و متانول و تولید زیست افزودنی‌های صنایع غذایی از محورهای مورد توجه است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://noafarintech.ir/sl/st و برای ثبت پروپوزال به نشانی https://noafarintech.ir/sl/saabt/ مراجعه کنند. مهلت شرکت در این فراخوان تا 28 اسفند ماه جاری اعلام شده است

 

#15

بیشتر بخوانیم