اعتبارات فصل بهار و تابستان شبکه آزمایشگاهی مشخص شد

اعتبارات فصل بهار و تابستان شبکه آزمایشگاهی مشخص شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 91488
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، از جزئیات اعتبار خدمات آزمایشگاهی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در بهار و تابستان 1402 خبر داد.

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با اشاره به تخصیص اعتبار بهره‌مندی از خدمات آزمایشگاهی ویژه اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلی در فصول مختلف عنوان کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با ارائه طرح‌های تخفیفی و تسهیلات به فعالان زیست‌بوم پژوهش، فناوری و نوآوری تلاش می‌کند تا گامی در جهت ارتقای پژوهش‌های کاربردی، توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان و ارتقای کیفی فرآورده‌ها و محصولات برداشته شود.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، ضمن اشاره به تخصیص اعتبار برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به گروه‌های مختلف مشتریان خدمات، عنوان کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با اعطای اعتبارات فصلی به اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی زمینه را برای حمایت از طرح‌های پژوهشی فراهم می‌کند.

اسدی فرد، با اشاره به مشخص شدن این اعتبار برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ادامه داد: بر اساس مصوبات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، امسال اعتبار ویژه اعضای هیئت علمی-بهار و تابستان 1402، 20 میلیون ریال با 40 درصد تخفیف و اعتبار ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای همین بازه، 20 میلیون ریال و 40 درصد تخفیف استفاده از خدمات آزمایشگاهی در نظر گرفته شده است.

به گفته اسدی‌فرد، بر اساس نظرات دانشجویان و اعضای هیئت علمی مراکز پژوهشی کشور، طرح های تخفیف خدمات آزمایشگاهی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، اثربخشی قابل توجهی در گسترش و پیشرفت پژوهش های آزمایشگاهی داشته است. بر همین اساس، برای نیم سال اول 1402 نیز اعتبار 40 درصدی خدمات آزمایشگاهی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی سراسر کشور تا سقف 20 میلیون ریال در نظر گرفته است.  

اسدی‌فرد اضافه کرد: علاوه بر این طرح بزودی طرح‌های حمایتی ویژه شبکه برای پژوهش‌هایی که در راستای حوزه‌های اولویت‌دار ستادهای فناوری راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری انجام می‌شود، اعلام خواهدشد.

 

 

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

#24

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
خدمات آزمایشگاهی ازتخفیفات پائیزه بهره مندشدند
خدمات آزمایشگاهی ازتخفیفات پائیزه بهره مندشدند
98/06/16 - 10:13
 فرصت دریافت خدمات آزمایشگاهی مطلوب فراهم شد
فرصت دریافت خدمات آزمایشگاهی مطلوب فراهم شد
95/07/05 - 11:15
«دانش آزمایشگاهی ایران» به فصل تابستان رسید
«دانش آزمایشگاهی ایران» به فصل تابستان رسید
95/06/27 - 10:17
بیشتر بخوانیم