آموزش توسعه کسب و کار به نوپاهای همگرا داده می‌شود

آموزش توسعه کسب و کار به نوپاهای همگرا داده می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 72547
«روز انتخاب» عنوان رویدادی است که برگزار می‌شود و در آن آموزش‌های لازم در حوزه کسب و کار به تیم‌های همگرا داده می‌شود.

مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این رویداد را برای ارزیابی تیم‌های شرکت‌کننده در چهارمین فراخوان نوپاهای همگرا برگزار می‌کند.

«روز انتخاب» 16 بهمن ماه سال جاری در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می شود. در این برنامه، تیم‌های منتخب آموزش‌های کسب و کاری لازم را دریافت می کنند. پس از آن فایل ارائه‌ای پیرامون اطلاعات بازار، مشتریان، بوم کسب و کار و رقبای خود آماده و بازخوردهای فنی و بازاری را از متخصصان و فعالان این حوزه دریافت خواهند کرد.

پس از سپری شدن چهارده هفته از آغاز زمان آموزش، قرار است در رویداد «روز انتخاب» Selection day این تیم‌ها مورد ارزیابی قرار گیرند تا مشخص شود که تیم‌های منتخب چه پیشرفت‌هایی داشته و آموزش‌های داده شده چقدر روی عملکرد و توانمندی این گروه‌ها موثر بوده است.

ثبت‌نام در چهارمین فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا تیر ماه سال جاری انجام شد، در حالی که تیم‌های متعددی برای حضور در این فراخوان اعلام آمادگی کرده ‌بودند؛ از میان تیم‌هایی که در حوزه فناوری‌های همگرا فعالیت داشته و نمونه اولیه طرح‌های پیشنهادی خود را نیز آماده داشتند، تیم‌های منتخب توسط داوران برگزیده شدند.

طرح‌هایی در حوزه های سلامت و تجهیز پزشکی، سلامت و اپلیکشن، سلامت و ملزومات مصرفی پزشکی و ژنتیک و تجهیز پزشکی در این رویداد حضور دارند و هولتر هوشمند قلبی، زخم پوش پلیمری برای سوختگی، سامانه تشخیص بیماری های مغز و اعصاب- سامانه تداخلات دارویی- سامانه تشخیص اولیه دارویی، پلتفرم توان بخشی پارکینسون بر پایه واقعیت افزوده، ادوات آرایه ای میکروالکترودی دو بعدی و دستگاه تست شمارش کامل خون عنوان برخی از طرح های حاضر در رویداد است.

 فراخوان نوپاهای همگرا فرصتی را برای تیم‌های این حوزه فراهم کرده است تا محصول خود را توسعه دهند و برای ورود به بازار آماده شوند. مرکز فناوری های همگرا معاونت علمی پنجمین فراخوان را نیز منتشر کرده است و علاقمندان برای ارسال طرح های خود تا 15 فروردین ماه سال 1400 فرصت دارند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
توانمندسازی استارتا‌پ‌های همگرا؛ حمایت‌ها افزایش یافت
توانمندسازی استارتا‌پ‌های همگرا؛ حمایت‌ها افزایش یافت
99/08/28 - 10:40
حمایت از نوپا‌های فناوری‌‌های همگرا گسترش یافت
حمایت از نوپا‌های فناوری‌‌های همگرا گسترش یافت
99/02/06 - 08:36
فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا منتشر شد
فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا منتشر شد
98/06/13 - 12:01
بیشتر بخوانیم