توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری حوزه انرژی در خراسان رضوی

توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری حوزه انرژی در خراسان رضوی


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 99314
تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان انرژی و پارک علم و فناوری خراسان رضوی با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری در حوزه انرژی و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با این حوزه امضا شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری  و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در راستای سیاست‌های دولت و تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی­مابین ستاد توسعه اقتصاد دانش ­بنیان انرژی و پارک علم و فناوری خراسان رضوی، امضاء شد.

این تفاهم‌نامه با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری در حوزه انرژی و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با این حوزه، گامی مهم در جهت تحقق اهداف ملی در این زمینه محسوب می‌شود. 

در خلال این مراسم، اکبر زمانیان، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش­ بنیان انرژی با اشاره به دستاوردهای شرکت‌های استان خراسان رضوی، این استان را به عنوان الگویی برای سایر نقاط کشور در حوزه انرژی معرفی کرد.

 وی با تاکید بر اهمیت دیجیتالی کردن صنعت نفت از برنامه این ستاد برای آغاز این پروژه از استان خراسان رضوی خبر داد. 

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز از این همکاری به عنوان فرصتی برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان برای گام برداشتن در راستای تحقق اهداف ملی یاد کرد. 

با امضای این تفاهم‌نامه، انتظار می‌رود شاهد همکاری‌های موثر و سازنده‌ای بین دو طرف در جهت توسعه و ارتقای  زیست‌بوم نوآوری در حوزه انرژی در استان خراسان رضوی باشیم.

#15

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم