سرپرست ستاد «توسعه اقتصاد دانش بنیان علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی» منصوب شد

سرپرست ستاد «توسعه اقتصاد دانش بنیان علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی» منصوب شد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 100451
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، طی حکمی، دامون رزم جویی را به سمت سرپرست ستاد «توسعه اقتصاد دانش بنیان علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی» منصوب کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رزم‌جویی، متخصص اکوفیتوشیمی گیاهان دارویی و عضو هیات علمی گروه فارماکوگنوزی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی یزد است.

حسین افشین در حکم انتصاب سرپرست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی آورده است: «عطف به ارتقاء ساختار، کوچک سازی و چابک سازی سازمانی، بنابر پیشنهاد معاون محترم توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست «ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی » منصوب می‌کنم.

ضروری است، نقشه راه توسعه زیست بوم فناوری، نوآوری و توسعه بازار این حوزه اولویت دار را با استفاده از تجارب گذشته، همکاری نیروهای مدیریتی و کارشناسی ارزشمند حاضر در ستاد و با هماهنگی معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تهیه و ارائه فرمایید.
از درگاه خداوند متعال، دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاستهای دولت چهاردهم خواستارم.

همچنین از تلاش و زحمات جناب آقای دکتر شمس اردکانی در طول تصدی مسوولیت تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی بهروزی و توفیق دارم.»

انتهای پیام

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم