تغییر در اقتصادهای محلی؛ نوآوری و خلاقیت در استان‌ها تبلیغ می‌شود

تغییر در اقتصادهای محلی؛ نوآوری و خلاقیت در استان‌ها تبلیغ می‌شود


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 73100
یک شرکت خلاق توانسته است با راه‌اندازی یک رسانه تعاملی و فروشگاه عرضه محصولات، تحرک قابل توجهی در اقتصاد محلی یک استان ایجاد کند.

رضا قوامی پور کومله مدیرعامل شرکت خلاق پیشگامان توسعه فناوری رایمون و تلویزیون اینترنتی گیلان مدیا، گفت: این شرکت خلاق در سال 1396 با هدف ارائه راهکارهای نرم‌افزاری و عرضه محتوا بر بستر دیجیتال تاسیس شد. در حال حاضر بیشتر تمرکز ما در این مجموعه بر روی دو محصول رسانه‌ای تعاملی و فروشگاه آنلاین محصولات استان گیلان است.

مدیرعامل شرکت خلاق پیشگامان توسعه فناوری رایمون ادامه داد: تلویزیون تعاملی گیلان مدیا در زمینه عرضه محصولات صوتی و تصویری و پخش ویدوئو مجوز کسب کرده است و با محوریت موضوعات مورد علاقه هم استانی‌های عزیز، برنامه تولید می‌کند. این برنامه‌ها در حوزه‌های اجتماعی، کارآفرینی، کشاورزی و دیگر حوزه‌های مورد نظر مخاطبان است. خوشبختانه این تلویزیون اینترنتی مورد توجه ویژه مخاطبان قرار گرفته است.

این فعال صنایع نرم و خلاق ضمن توضیح بیشتر در مورد مختصات فرهنگی و اقتصادی این استان، گفت: این تلویزیون در حال حاضر نزدیک 100 هزار نفر مخاطب دارد.  در تلاش هستیم تا از طریق هم‌افزایی از طریق یکی از vod ها مانند نماوا و فیلیمو  این شبکه را از طریق بستر گسترده‌تری با هم‌میهنانان به اشتراک بگذاریم.

وی همچنین بیان کرد: در این استان بسترهای بسیار خوبی در حوزه توسعه کارآفرینی و حضور پرتعداد شرکت‌های خلاق وجود دارد. بر این اساس، در کنار تلویزیون تعاملی، یک فروشگاه آنلاین عرضه محصولات کشاورزی استان مانند برنج، زیتون و چای را به خریداران در سراسر کشور، عرضه می‌کنیم. از طریق پخش برنامه‌های کارآفرینانه، امیدوار هستیم تا دیگر جوانان خلاق استان را نیز ترغیب کنیم که در قالب تاسیس استارتاپ یا شرکت خلاق و دانش‌بنیان، ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنند.

مدیریت تلویزیون تعاملی گیلان مدیا ضمن تاکید بر توسعه اقتصادی درون‌زا در استان، گفت: در حال حاضر در پارک علم و فناوری استان گیلان مستقر هستیم و هر ساله نیز یک جشنواره بزرگ را نیز در سطح استان مدیریت می‌کنیم تا شور و شوق بیشتری در اکوسیستم نوآوری این خطه از کشور پدیدار شود.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

پایان پیام/ 33

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
تحول جدی در اقتصادهای محلی؛ فراکسیون گردشگری از شرکت‌های خلاق حمایت قانونی می‌کند
تحول جدی در اقتصادهای محلی؛ فراکسیون گردشگری از شرکت‌های خلاق حمایت قانونی می‌کند
99/10/03 - 09:44
تقویت جوامع محلی در بستر صنایع خلاق
تقویت جوامع محلی در بستر صنایع خلاق
99/04/14 - 09:18
شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان استان‌ها در پارک‌های علم و فناوری محقق می‌شود
شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان استان‌ها در پارک‌های علم و فناوری محقق می‌شود
95/10/25 - 09:09
بیشتر بخوانیم