طراحی سایت بدون کدنویسی؛ مسیر خرید و فروش محصولات دیجیتال هموار شد

طراحی سایت بدون کدنویسی؛ مسیر خرید و فروش محصولات دیجیتال هموار شد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 74585
یک شرکت خلاق با ایجاد یک فروشگاه آنلاین دیجیتال، امکان طراحی سایت بدون برخورداری از دانش کدنویسی را برای کاربران فراهم کرد.

امیر عصاری  هم‌بنیانگذار شرکت خلاق  ژرف اندیشان کار و توسعه گفت: با توجه به نیازی که در بازار وجود داشت، یک فروشگاه دیجیتال با نام «ژاکت» تاسیس کردیم. «ژاکت» یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات دیجیتال است. شما می توانید هرچیزی که به صورت دیجیتال می‌خواهید خرید کنید مثل ابزارهای لازم برای طراحی سایت، قالب و افزونه‌های وردپرس، اسکریپت و غیره را در این سامانه تهیه کنید.

عصاری در ادامه افزود: در واقع ژاکت از یک نیاز شکل گرفت. نیاز به محصولات آماده برای طراحی آسان و کم هزینه یک سایت حرفه‌ای با سیستم مدیریت محتوای وب سایت وردپرس که به صورت رایگان ارائه شده است. پیش از این، طراحان برای راه‌اندازی سایت توسط قالب‌های حرفه‌ای، نیازمند خرید قالب‌ از مارکت‌های خارجی و بومی‌سازی آن بودند و این روش خرید و بومی‌سازی هزینه بسیار زیادی به همراه داشت چرا که قالب‌ها بین 59 تا 89 دلار قیمت دارند.

این فعال صنایع نرم و خلاق با ارائه توضیحات بیشتر در مورد کارکرد این سامانه، گفت: در پاسخ به این نیاز ما سامانه ژاکت را ایجاد کردیم. تا پلتفرمی فراهم شود که توسعه‌دهندگان بتوانند محصولات طراحی شده یا بومی‌سازی شده خود را در اختیار سایر کاربران قرار دهند. همچنین خریداران نیز بتوانند محصولات مورد علاقه خود را با هزینه خیلی کمتری به ‌صورت کاملاً بومی‌سازی شده تهیه و بدون نیاز به دانش کدنویسی، خودشان سایت مورد علاقه خود را راه‌اندازی کنند.

وی همچنین بیان کرد: در سامانه ژاکت، کاربران در دو نقش خریدار و طراح فعالیت می‌کنند. خریداران افرادی هستند که قالب‌ها و افزونه‌های حرفه‌ای وردپرس را از ژاکت تهیه می‌کنند تا سایت خود را راه‌اندازی کنند و طراحان افرادی هستند که از سراسر ایران و جهان با طراحی و بومی‌سازی قالب‌ها و افزونه‌های وردپرسی، محصولاتی را آماده کرده و با عرضه آن‌ها در ژاکت، از فروش متعدد این محصولات درآمد مناسبی کسب می‌کنند. امیدوار هستیم در آینده نزدیک، با توسعه این سامانه خدمات بیشتری به خریداران و طراحان ارائه کنیم.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌‎جمهوری

پایان پیام/33

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
 تقویت اکوسیستم اقتصاد دیجیتال شتاب گرفت
تقویت اکوسیستم اقتصاد دیجیتال شتاب گرفت
98/07/03 - 13:40
نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران برگزار شد
نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران برگزار شد
95/05/30 - 10:35
سایت مارکت کد با هدف ارائه مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای متن باز راه‌اندازی شد
سایت مارکت کد با هدف ارائه مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای متن باز راه‌اندازی شد
94/10/14 - 10:01
بیشتر بخوانیم