یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی؛ تازه‌ترین یافته‌‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود

یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی؛ تازه‌ترین یافته‌‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 88172
به منظور تبادل اطلاعات و یافته‌‌های علمی و تخصصی در راستای بهبود سلامت افراد جامعه، یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به عنوان یک رویداد ملی اواخر پاییز امسال برگزار می‌شود.

این نشست با هدف فراهم آوردن فرصتی برای شناخت بیشتر در زمینه علوم اعصاب و تلاش برای تبادل نظر و اطلاعات میان محققان، اساتید، دانشمندان علوم اعصاب، متخصصان علوم پایه و بالینی، دانشجویان و پژوهشگران علوم اعصاب جهت تسهیل انتقال دانش بین آنان برگزار خواهد شد.

یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت انجمن علوم اعصاب ایران، دانشگاه علوم پزشکی ایران و همکاری دانشگاه تهران و شماری دیگر از مراکز علمی و تخصصی در تاریخ 23 تا 25 آذرماه سال جاری در مرکز همایش‌های رازی در تهران برگزار می شود.

در این کنگره اساتید، محققان ، دانشمندان، متخصصان ، پژوهشگران، پیشگامان و دانشجویان علوم اعصاب گردهم خواهند آمد تا درباره پژوهش‌های خود و ایده های نوین به بحث بنشینند و آخرین یافته‌های خود را در راستای بهبود سلامت به اشتراک بگذارند.

کمیته علمی کنگره نشست‌ها و جلسات مفیدی را برای تبیین اهمیت ارتباط بین پژوهش‌‌های علوم اعصاب پایه و بالینی تدارک دیده است، این کنگره فرصتی برای ارائه یافته‌های علمی، دیدار و گفت و گو با محققان، شروع مشارکت‌ های جدید و بازدید از نمایشگاه کنگره در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد.

کمیته برگزاری کنگره از همه اساتید، محققان و دانشجویان دعوت کرد در این رویداد شرکت و نتایج تحقیقات علمی خود را به اشتراک بگذارند.

 

تقدیر از پژوهشگران جوان حوزه‌های علوم اعصاب

همزمان با این کنگره، نهمین دوره جایزه مغز و شناخت اهوازی ویژه پژوهشگران جوان و جوایز ویژه انجمن علوم اعصاب ایران نیز برگزار می شود. انجمن علوم اعصاب ایران با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سالیانه از تعدادی از پژوهشگران جوان حوزه های علوم اعصاب با اهدای جوایز اهوازی تقدیر می‌کند.

این جایزه که به یاد علی ابن عباس مسعودی پزشک بزرگ ایرانی قرن چهارم هجری به عنوان جایزه اهوازی نامگذاری شده است به تعدادی از پژوهشگران جوان و ارائه دهندگان مقالات اختصاص خواهد یافت، به همین منظور کمیته‌ای جهت داوری و انتخاب نامزدهای جوایز تشکیل شده است.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#20

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
توانمندی‌های داخلی حوزه علوم اعصاب تقویت می‌شود
توانمندی‌های داخلی حوزه علوم اعصاب تقویت می‌شود
98/09/27 - 14:44
40 مرکز و آزمایشگاه در حوزه تحقیقاتی و تخصصی علوم شناختی در کشور ایجاد شد
40 مرکز و آزمایشگاه در حوزه تحقیقاتی و تخصصی علوم شناختی در کشور ایجاد شد
97/09/19 - 10:59
 افزایش همکاری میان پژوهشگران و استفاده از فناوری در درمان بیماری‌ها
افزایش همکاری میان پژوهشگران و استفاده از فناوری در درمان بیماری‌ها
96/09/27 - 10:27
بیشتر بخوانیم